onsdag 14. oktober 2009

Ta den du Thon

Her sitter jeg pa hotell kliss inntil Komoro, sjarmerende mann i resepsjonen, som onsket med hjertelig velkommen, og hapet jeg matte trives og slappe av pa hans hotell! Til under 400 kroner natta. Med frokost! Sla den du Thon. I det hele tatt er hoteller billige bare det ikke er sesong. Hos Kimiko, der absolutt alt var inklusiv, med det kjokkenet, alltid noe som de kalte service, rodvin, kaffe, ekstra frukt, godterier, kostet det 700 kroner dognet!!
Ja, jeg sovnet som en stein da jeg la meg pa senga, akkurat passe hard, og akkurat passe kaldt rom. I dag har jeg vart oppe i over tusen meter. Forste par timene var rett oppover, vel slakke, men harde og lange bakker. Sa gikk det endover og litt oppover, under, over og rundt, slik fotgjengere sendes i alle moderne samfunn med respekt for seg selv og bilene!!!!!
Den unge mannen pa hotellet i Karuizawa kom med to store epler til meg da jeg satt ved frokostbordet. Han og resten av gjengen pa hotellet hadde sett meg grate litt ved middagsbord og ved pcen, og kjonte at noe var hendt, og na hapet de turen videre skulle ga bra. De sto alle og vinket til meg da jeg dro! Litt av en start pa dagen.
Og avslutning, her jeg sitter pa businesshotell med en haug med kjekkaser som ogsa trenger rom for natten, og skal opp til min gode seng og hygge meg med Marie-kjeks og en liten ol!
I morgen Udea!

Maritasan

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar