tirsdag 13. oktober 2009

Bare ski og sykler i Karuizawa

Etter a ha vandret i en time og vel sa det, og det fortsatt var minst en halv time igjen, ga jeg opp a finne det som skal vare en skoytearena her i Karuizawa. For ingen, sier jeg, absolutt ingen, har hort verken om Jonny Nilsson eller Kuppern. Og godt er det. For da husker heller ingen at Kuppern mistet sin rekord pa 5000 meter.
Fra mitt hotellvindu kan jeg derimot telle 6 utforloyper, og det er sa mange sykkelbutikker at jeg gikk ut av tellingen lenge for rout 146, som gar oppover fjellet til et idrettsanlegg. I tilegg ma jeg spare pa mine sma fotter, sa de holder i 9 mil til.
I morgen gar jeg i retning Komoro!!!!!

Maritasan

1 kommentar:

  1. Hei igjen. Hvordan er klimaet der du går nå? Fortsatt sommer, grønt og frodig? Her har høsten festet grepet. Jeg må skrape is av sykkelsetet og de gule bladene blåser av trærne.
    Så et tv-innslag fra Japan her en dag der hundrevis av folk dro et digert tau. Tror det var under en festival eller lignende.
    Stell pent med føttene dine. En dag fra eller til spiller vel ikke så stor rolle.
    Hilsen Kari

    SvarSlett