lørdag 17. oktober 2009

I mal 15.30 17.10 2009

Ja, jeg klarte det. 28-30 mil ble det, og 3 bare i dag. Jeg bittelitt stolt av gamle damen fra prarien. Gikk gjennom eplehager med sa store epler at Hardanger an ga a legge seg. En halv kilo pr eple. Men jeg trodde lenge jeg var i krigen, for det smalt noe forferdelig rundt orene mine. Men det er slik de skremmer fugler, og kanskje apekatter.
Klokken 15.30 sto detaat jeg var i Obuse, men forste en halv time senere var jeg pa hotellet, vel en form for spa, hvor jeg skal hvile mitt legeme, spise nydelig mat, og studere Hokusai selvsagt.
Mer blir det ikke fra meg, for jeg laner en pc fra en hyggelig mann i resepsjonen, men alsa, dame klarte det!

Maritasan

2 kommentarer:

  1. Veldig stolt av deg. Gleder meg til historier og bilder!

    Klem, ylva

    SvarSlett
  2. GRATULERER! Gleder meg til å høre mer. For det er klart at her lønner det seg å høste erfaring og få underholdning med å kjøpet.
    Hilsen Kari K

    SvarSlett