onsdag 28. oktober 2009

Sayonara Japan

To all my friends in Japan, you have been so kind to me. I will never forget it, your smile and friendlines! Arigato Gozaimasu!!
Ja, siste kveld med japanske venner er snart over, og jeg har opplevd sa mye at hodet mitt vibrerer! Dere kan bare grue dere til jeg kommer hjem og skal fortelle alt. Kanskje er det beste at dere venter til boken min er ferdig, sa kan dere lese den i fred og ro! Uten jabbingen til denne damen.
En ting har jeg lart under min store reise her i solens land, nar du blir kjent med mennesker, er forskjellen mellom oss liten, ja helt ubetydelig. Du ma bare vage a apne deg for andre!

Maritasan som vil felle noen tarer nar hun tar av fra Narita!

1 kommentar:

  1. Og du tror det er mulig å vente til boka di kommer. Klart vi vil høre mer med en gang du orker å sette deg ned og fortelle. Jeg er klar.

    Velkommen hjem !

    Kari K.

    SvarSlett