tirsdag 29. september 2009

Damen forsov seg

Sann gar det nar mobilen gar pa norsk tid. Jeg kom meg forst fra hotellet 10.15, men jeg kom meg til route 17 og gikk og gikk, og gjett om gaveier gar opp og ned ogsa her i Japan. Litt for 17 var jeg kommet til Saitama, og har gatt ca 25 kilometer, merkes pa fottene. Og ja Elly, jeg fant kafe der en eldre dame serverte deilig kaffe ca 12, snakket japansk til meg og vi skjonte hverandre veldig godt!
Har spist deilig sushi her pa hotellet, Nagomi, hotell Plaza, na er jeg mett, litt trott i bena, og innser at jeg ma ta det litt mer med ro. Sa langt viser som alltid japanske kvinner vei for meg, menn haster forbi, sa det har jeg lart at menn ma vare eldre skal jeg fa service! Na gar jeg og legger meg.
Maritasan 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar